CONCEPTION OF COMPLEX ECONOMIC ANALYSIS OF MARKETING ACTIVITIES IN A COMPANY
https://doi.org/10.32603/2412-8562-2016-0-2-57-67
Abstract
About the Authors
V. P. SemenovRussian Federation
A. G. Budrin
Russian Federation
M. M. Zonis
Russian Federation
A. V. Soldatova
Russian Federation
References
1. Багиев Г. Л. Маркетинг: учеб. для вузов. 3-е изд. СПб.: Питер, 2008. 736 с.
2. Багиев Г. Л. Экономика маркетинга: учеб. пособие для высш. экон. шк. СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 2004. 151 с.
3. Будрин А. Г. Маркетинговое обеспечение предприятия // Проблемы современной экономики. 2012. № 1. С. 208-211.
4. Будрин А. Г. Методология формирования и управления взаимоотношениями предприятий на рынке на основе концепции маркетинга. СПб.: Изд-во Политехн. ун-та, 2008. 302 с.
5. Солдатова А. В. Метод сравнения в экономическом анализе маркетинговой деятельности // Вестн. ИНЖЭКОНа. Сер. «Экономика». 2014. № 7 (74). С. 69-71.
6. Соловьева Д. В. Теоретические основы маркетингового анализа. СПб.: Изд-во СПбГИЭУ, 2012. 255 с.
7. Bendle N. T. Marketing metrics: The manager's guide to measuring marketing performance. Pearson Education, 2016. 439 р.
8. Court D. C. Boosting returns on marketing investment. The die-or-do struggle for growth // The McKinsey Quarterly. 2005. № 3. P. 47-60.
9. Hendricks K. B. The impact of enterprise systems on corporate performance: A study of ERP, SCM, and CRM system implementations // J. of Operations Management. 2007. № 1. P. 24-37.
Review
For citations:
Semenov V.P., Budrin A.G., Zonis M.M., Soldatova A.V. CONCEPTION OF COMPLEX ECONOMIC ANALYSIS OF MARKETING ACTIVITIES IN A COMPANY. Discourse. 2016;(2):57-67. (In Russ.) https://doi.org/10.32603/2412-8562-2016-0-2-57-67